BUCUREŞTENII ÎMPART ORAŞUL CU PESTE 65.000 DE MAIDANEZI.

Într-o oră, doi oameni sunt muşcaţi de câini.

sâmbătă, 23 iunie 2012

VIDEO - STAPANII STRAZILOR - Cei 2.000 de maidanezi din Baia Mare nu vor disparea decat pe cale naturala

"Am fost muscata de picior, prinsa de coapsa de un caine, ca l-am deranjat in timp ce latra masinile. Nici pe fiul meu nu pot sa il trimit la magazin sau undeva, ca si pe el l-au muscat cainii. Imi e foarte frica, dar nu pot sa nu mai ies din casa si asa sunt nevoita sa ma expun", a declarat Loredana Hutira, o femeie care a cazut victima cainilor cumunitari.

"Mie mi se pare ca este revoltator! Cainii sunt lasati liberi pe strada, de mancat nu le da nimeni, de baut nu le da nimeni, deci ei devin agresivi si vom ajunge sa ne fie frica sa iesim pe strada. La asta nu s-a gandit nimeni. Cati copii au murit si oameni devorati de caini. Pentru mine este o teama reala!", a marturisit Brigitte Torpeny, o alta baimareanca.  


mai multe pe:

http://www.emaramures.ro/Video-Maramures/10089/VIDEO-STAPANII-STRAZILOR-Cei-2-000-de-maidanezi-din-Baia-Mare-nu-vor-disparea-decat-pe-cale-naturala

Un comentariu:

  1. Dacă autorităţile şi-ar face treaba pentru care sunt plătiţi din banii noştri ,nu am mai fi avut acum câini agresivi pe stradă.
    Şi binenţeles zoofilii bolnavi psihic ,care înmulţesc şi abandonează pui de câine pe stradă, ar spăla acum podelele de la puşcărie.

    RăspundețiȘtergere

Întreaga responsabilitate penală și civilă pentru conținutul comentariilor aparține autorilor acestora. Comentariile nu reprezintă sub nicio formă poziția http://numaidanezi.blogspot.ro/